ZORGI ondersteunt u 

In januari 2020 kondigden Infohos Solutions en Xperthis, Belgische leveranciers van IT-oplossingen voor ziekenhuizen,  een verregaande samenwerking aan. Door hun krachten te bundelen willen beide ondernemingen de Belgische ziekenhuizen nog meer ondersteunen in de uitdagingen waar ze de komende jaren voor staan. Deze samenwerking gaan ze onder een nieuwe naam aan: ZORGI.

Zorgi?

ZORGI betekent “zorgen voor” in het Esperanto. Een simpel woord, met een universeel karakter, om uit te drukken hoe belangrijk zorg, gezondheid en gezondheidszorg zijn voor elk van ons. Als mens en als bedrijf.

Want “zorgen voor” dat is wat we met ZORGI willen doen. We dragen zorg voor onze klanten, onze medewerkers en de gezondheidszorg. Samen zorgen we ervoor dat zorgverleners maximaal ondersteund en ontzorgd worden. Zo kunnen zij focussen op wat echt telt: kwalitatieve zorg verlenen.

IT-oplossingen in dienst van het ziekenhuis

Dankzij de integratie tussen Xperthis en Infohos Solutions, biedt ZORGI ziekenhuizen technologische ondersteuning voor alle belangrijke processen (het elektronisch patiëntendossier, de apotheek, patiëntenadministratie, boekhouding, financiële diensten, logistiek, …).

Met onze digitale oplossingen bieden we de zorgsector instrumenten om de vele uitdagingen waar ze in deze periode voor staan zo goed mogelijk aan te pakken: de COVID-crisis, de vergrijzing, de financiële druk, de hertekening van het zorglandschap met o.a. de ziekenhuisnetwerken, …

“De uitdagingen waar de ziekenhuizen vandaag voor staan worden in de eerste plaats aangegaan door de mensen in de ziekenhuizen zelf. Dag na dag geven zij het beste van zichzelf voor de patiënt” legt Jan Pollet, CEO Infohos Solutions, uit. “Onze digitale oplossingen, zoals Oazis en Infohos Apotheek, moeten artsen, verpleegkundigen en alle medewerkers van het ziekenhuis hierbij ondersteunen. Zo kunnen zij hun werk sneller, efficiënter en kwalitatiever uitvoeren, in het belang van de patiënt.”

“Wij zijn met ZORGI in België één van de grootste leveranciers voor ziekenhuizen op vlak van digitale oplossingen. Dat brengt verantwoordelijkheden met zich mee. Wij moeten ziekenhuizen helpen bij de uitdagingen waar ze vandaag voor staan. Maar we moeten ons ook samen voorbereiden op de uitdagingen van morgen door technologische en maatschappelijke evoluties op de voet te volgen. Daarom hebben we zeven strategische pijlers gedefinieerd die onze oplossingen in de toekomst zullen sturen” voegt Melchior Wathelet toe. Meer informatie over deze 7 strategische pijlers vindt u in onze whitepaper en op deze website.