ZORGI helpt ziekenhuizen en zorgverleners met digitale oplossingen. We ondersteunen hen bij de uitdagingen van vandaag, maar denken ondertussen ook na over het aanpakken van de uitdagingen van de toekomst. Daarbij steunen we op 7 pijlers. In de gezondheidszorg van morgen is digitaal het nieuwe normaal. Zo zorgen we er samen voor dat kwaliteit en betaalbaarheid hand in hand gaan, in het belang van de patiënt.
Het ziekenhuis van de toekomst heeft een moderne en gerationaliseerde IT-infrastructuur nodig, in de cloud. Die zorgt ervoor dat ziekenhuizen ontzorgd worden, kunnen focussen op de kerntaken en maakt het gebruik van nieuwe technologieën mogelijk. Door de decentralisatie van het zorgaanbod neemt het ziekenhuis in dit nieuwe landschap een andere rol op. Hierdoor zal de patiënt kunnen profiteren van een meer harmonieuze samenwerking tussen ziekenhuizen, artsen, apothekers, thuiszorg, verzorgingsinstellingen, … Gegevens worden, in lijn met de privacyregels, gedeeld tussen alle zorgactoren waardoor efficiënter wordt samengewerkt.
De sector zal zowel op zorggebied als administratief en financieel dankzij de digitalisering kunnen beschikken over meer kwalitatieve data, ondersteund door business intelligence oplossingen. Een efficiëntere werking en papierloze administratie worden eindelijk realiteit door procesoptimalisatie en artificiële intelligentie. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze oplossingen de patiënt centraal zetten in de zorgketen. Ook luisteren naar onze klanten en samenwerken met hen om onze oplossingen verder te ontwikkelen blijven natuurlijk hoog op onze prioriteitenlijst staan.