Goederenontvangst – Purchase to Pay
Legeweg 157F 8020 Oostkamp België> Schrijf in voor de opleiding op 8/10/2024 in Oostkamp
Het invoeren van de Falsified Medicine Directive heeft voor een andere aanpak van de goederenontvangst gezorgd in de apotheek. Het belang van de GTIN, de verpakking, lotnummer en vervaldata zijn heel belangrijk geworden voor de apotheek en hiervoor werden dan ook de nodige aanpassingen voorzien in onze toepassing. Ook de bedrijven proberen de ziekenhuizen te helpen door een informatiestroom via EDI op te zetten en gebruik te maken van geaggregeerde barcodes.
Tijdens deze opleiding bespreken we stap voor stap alle aspecten van de nieuwe goederenontvangst in de Purchase to Pay module van ZORGI PHARMA.
Zo staan we onder meer stil bij volgende begrippen:
- Purchase to Pay (PTP)
- Artikel – verpakking – GTIN
- Verpakkingenbeheer
- FMD
- Nieuwe goederenontvangst
- Geaggregeerde barcodes
We overlopen samen het volledige proces en bekijken wat de mogelijkheden zijn om de verschillende stappen van het proces te beheren.
Datum
Dinsdag 8 oktober 2024 – 10u.-14u.
Docent
Sven Tillaert
Doelgroep
Ziekenhuisapothekers en logistiek verantwoordelijken die het goederenontvangstproces in het ziekenhuis beheren.
Niveau
Basis
Infrastructuurvereisten
- Geen
Deelnemen?
250 euro/sessie (excl. 21% btw). Dit omvat
- deelname aan de opleiding
- digitaal cursusmateriaal
- koffiepauzes en broodjeslunch
Het minimum aantal deelnemers van een opleiding is 6 personen. Om de opleidingen zo interactief mogelijk te houden, beperken we het aantal deelnemers per sessie tot 8.