Oostkamp

Goederenontvangst – Purchase to Pay

Legeweg 157F 8020 Oostkamp België

> Schrijf in voor de opleiding op 8/10/2024 in Oostkamp

Het invoeren van de Falsified Medicine Directive heeft voor een andere aanpak van de goederenontvangst gezorgd in de apotheek. Het belang van de GTIN, de verpakking, lotnummer en vervaldata zijn heel belangrijk geworden voor de apotheek en hiervoor werden dan ook de nodige aanpassingen voorzien in onze toepassing. Ook de bedrijven proberen de ziekenhuizen te helpen door een informatiestroom via EDI op te zetten en gebruik te maken van geaggregeerde barcodes.

Tijdens deze opleiding bespreken we stap voor stap alle aspecten van de nieuwe goederenontvangst in de Purchase to Pay  module van ZORGI PHARMA.

Zo staan we onder meer stil bij volgende begrippen:

  • Purchase to Pay (PTP)
  • Artikel – verpakking – GTIN
  • Verpakkingenbeheer
  • FMD
  • Nieuwe goederenontvangst
  • Geaggregeerde barcodes

We overlopen samen het volledige proces en bekijken wat de mogelijkheden zijn om de verschillende stappen van het proces te beheren.

Datum

Dinsdag 8 oktober 2024 – 10u.-14u.

Docent

Sven Tillaert

Doelgroep

Ziekenhuisapothekers en logistiek verantwoordelijken die het goederenontvangstproces in het ziekenhuis beheren.

Niveau

Basis

Infrastructuurvereisten

  • Geen

Deelnemen?

250 euro/sessie (excl. 21% btw). Dit omvat

  • deelname aan de opleiding
  • digitaal cursusmateriaal
  • koffiepauzes en broodjeslunch

Het minimum aantal deelnemers van een opleiding is 6 personen. Om de opleidingen zo interactief mogelijk te houden, beperken we het aantal deelnemers per sessie tot 8.

Geïnteresseerd in onze oplossingen en diensten?

Ontdek hoe ZORGI uw ziekenhuis kan ondersteunen!