ZORGI is aanwezig in meer dan 9 van de 10 Belgische ziekenhuizen en ondersteunt alle stappen in de ziekenhuiszorgketen. ZORGI ondersteunt ziekenhuizen op de volgende vlakken: opname en administratie van patiënten, patiëntenzorg, beheer van ziekenhuisapotheken, financieel en logistiek beheer en business intelligence.
ZORGI ondersteunt alle stappen in de ziekenhuiszorgketen.
Met grote droefheid melden wij het overlijden aan van onze collega en vriend Jean Van Rickstal. Hij overleed op woensdag 15 maart. Onze gedachten gaan uit naar zijn vrouw, zijn kinderen, zijn familie, zijn goede vrienden en natuurlijk naar alle ZORGIANS die zowel recent als in het verleden dagelijks met hem samenwerkten.
Technologie die repetitieve taken overneemt van uw medewerkers. Daarom heeft ZORGI al negen bots ontwikkeld voor verschillende afdelingen in uw ziekenhuis. Deze bots zijn snel inzetbaar en dat binnen de bestaande IT-infrastructuur. Zo geniet u direct van de voordelen van deze bots. ERP4HC2.0 heeft bots voor het departement ‘Finance’ en bots die andere afdelingen helpen.
Hoe kan u ervoor zorgen dat uw finance team efficiënter kan werken? Met de RPA-bots van ERP4HC2.0 . Deze bots zijn snel inzetbaar en dat binnen de bestaande IT-infrastructuur. Zo geniet u direct van de voordelen van deze bots. U vindt hier de zes bots die de afdeling ‘finance’ ontlasten.
Onbekend is onbemind: zo gaat het ook vaak met nieuwe technologieën. Robotic Process Automation (RPA) biedt voor ziekenhuizen heel wat mogelijkheden. Toch bestaan er heel wat misverstanden en zien sommigen deze technologie eerder als een bedreiging. Hieronder ontkrachten we vijf veel voorkomende misverstanden en leggen we uit wat RPA voor uw ziekenhuis kan betekenen.
Technologie die repetitieve taken overneemt van uw medewerkers. Dat is in het kort wat IRPA, Intelligent Robotic Process Automation, doet. En dat heeft heel wat voordelen die meteen voelbaar zijn voor uw ziekenhuis. We lijsten er alvast 5 voor u op.
Dat u als klant tevreden bent en blijft: daar werken we elke dag aan. Sinds kort gaan we daarom een stapje verder om u nog beter te ondersteunen: ons Customer Services team gebruikt hun kennis en expertise nu ook om de rol van SPOC (Single Point of Contact) voor uw ziekenhuis op te nemen.