IRPA: voordelen voor medewerkers en ziekenhuizen

Technologie die repetitieve taken overneemt van uw medewerkers. Dat is in het kort wat IRPA, Intelligent Robotic Process Automation, doet. En dat heeft heel wat voordelen die meteen voelbaar zijn voor uw ziekenhuis. We lijsten er alvast 5 voor u op.

  • Focussen op moeilijkere taken
    Omdat IRPA repetitieve taken overneemt, kunnen uw medewerkers zich concentreren op meer strategische initiatieven en complexere taken. De functie is daardoor uitdagender, met minder saai werk.
  • Meer efficiëntie
    Dankzij bots zijn foutenmarges zijn kleiner. Daardoor kan uw ziekenhuis efficiënter werken en medewerkers gerichter inzetten.
  • Betere patiëntervaring
    Omdat IRPA autonoom gegevens kan verwerken, kunnen patiënten en medewerkers sneller de nodige info krijgen. Ook simpele backofficetaken kan IRPA overnemen zodat de wachttijden verkorten. Zo zorgt uw IRPA-bot voor meer tevreden patiënten en medewerkers.
  • Kosten besparen
    ZORGI heeft al 9 bots ontwikkeld die meteen kunnen worden ingezet in uw ziekenhuis binnen de dienst aankoop, finance of logistiek. Ontdek ze hier. Software taken laten overnemen, bespaart op personeelsinzet.
  • Geen impact op IT
    Het in gebruik nemen van de bestaande ZORGI-bots heeft geen grote impact op uw bestaande IT-infrastructuur. Bepaalde bots activeert de gebruiker zelf vanaf zijn PC. Andere bots starten automatisch vanaf de ZORGI servers.

Meer weten? Volg op 28 maart onze sessie bij ICT4Care

Op 28 maart organiseert ICT4Care een colloquium. Daar zal Filip Michiels, chief product officer bij ZORGI, een sessie geven met als onderwerp: Robotic process automation (IRPA) als boost voor uw ziekenhuis. Inschrijven kan via de website van ICT4Care.

Geïnteresseerd in onze oplossingen en diensten?

Ontdek hoe ZORGI uw ziekenhuis kan ondersteunen!