Om te bouwen aan de toekomst van onze oplossingen verwelkomt ZORGI Tanguy Swinnen en krijgt Filippo Giannini een nieuwe rol
In een maatschappij en een technologische omgeving die steeds complexer en uitdagender wordt, streeft ZORGI naar meer flexibiliteit om beter aan haar kwaliteitsverplichtingen te voldoen en de interoperabiliteit tussen haar oplossingen te vergroten. Ter ondersteuning van deze strategie voert ZORGI een reorganisatie door en verwelkomt zo Tanguy Swinnen als CARE Factory Manager en Filippo Giannini als CARE Product Manager.
Op 1 december verwelkomde ZORGI Tanguy Swinnen als de nieuwe Unit Manager van de CARE Factory. Met meer dan vijfentwintig jaar ervaring in het leiden van teams en projecten binnen IT-organisaties is Tanguy enthousiast over deze nieuwe uitdaging in de IT-sector van de gezondheidszorg. Zijn achtergrond als burgerlijk ingenieur en filosoof stelt hem in staat technische en menselijke aspecten in zijn functie te combineren.
Welke uitdagingen staan hem te wachten in Factory Management?
- Het formalisme en de structuur uit de consultingwereld meenemen
- Het aanpassingsvermogen van start-ups introduceren
- Zijn ervaring met de valorisatie van technologieën overbrengen
- De gebruikerservaring binnen de ontwikkelingsteams stimuleren
Waarom hij ervoor koos om deze nieuwe uitdaging bij ZORGI aan te gaan?
Het is dan ook met veel gedrevenheid dat Tanguy heeft besloten de functie van Unit Manager bij ZORGI binnen de CARE Factory op zich te nemen en Jeremy Mercier op te volgen die na 10 jaar bij ZORGI vertrekt. Wij danken hem hartelijk voor zijn waardevolle bijdrage aan ZORGI en aan ons Xperthis CARE EPD en wensen hem alle succes voor de toekomst.
Op 1 december nam Filippo Giannini zijn nieuwe rol aan als CARE Product Manager, met als doel richting te geven aan de evolutiestrategie van de Xperthis CARE oplossing. Deze verandering is het gevolg van een reorganisatie die de synergie tussen de producten, ons inzicht in de markt en de invloed daarvan op de roadmap versterkt. Het verbetert bovendien de efficiëntie van de samenwerking tussen de Factory, implementatie en Support.
Welke uitdagingen staan hem te wachten in Product Management?
- Versterking van de CARE-productstrategie
- De roadmap van CARE begeleiden
- Deelnemen aan het opzetten van partnerschappen
- De juridische controle uitvoeren
- De ontwikkelingen op het gebied van e-gezondheidszorg volgen